CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 13 September 2011

bermulanya di sini.............

nak tulis something tapi xtau nak kate ape... pendek kata nak ugak la...
tapi confirm bosan bile ade sape2 terbaca kan...huhuhuhu....
bekas ex aku skunk nie blajo kat uitm s.alam atas paksaan ibu bapenye..
yg aku tahu darinya la.. jurusan kejuruteraan... kejuruteraan ape xtahu  la...
bakal engineer la bro nie erk... tu yg exsen gle kat aku...
ada aku kisah!!!!!!!!!!!!!!11 xkisah pun...

yg penting bukan aku yg salah dalam perhubungan aku ngan dy k..
itu kata aku.... org yg buat cite tu yg salah coz dengki giler ngan aku...
dan aku berdoa jgn la aku terserempak ngan dy... nampak je uitm shah alam nie besor...
tapi kadang2x nak terjumpe seseorg tu bukan men senang ag tanpa kite duga tau.....
hhhmmmm sekian...
kan dah kata penulisan kali nie agak bosan gegile...
so, sape suh bace...
hahahahahahahaahahaa.............

0 comments:

Post a Comment