CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 15 April 2011

salah aku or salah siape....

text blog nie just nak luah kan hatie je....
siyes li...
aku still sayang kan die...
hari2x pikir problem nie...
tiap kali aku terbayang
titisan air mata sentiasa membasahi pipi ini..

YA ALLAH..
aku ingin skali lupakan dia....
aku tak curang pun...
nilah org kata kawan makan kawan...
haruskah kah aku membenci perempuan nie sedangkan aku nie manusia biase...
argghhhhhhhhhhhhhh...............
dalam diam pompuan nie cube pisahkan aku  ngan dy...
akhirnya berjaya...
ape yg dia tak puas hati ngan aku....
ape yg ezham pecaye sgt kate2x dy... sampai aku sendri dy tak pecaya....
wtf punye pompuan..
smpai mcm tu skali ke aku nak carut kat ko........
rase susah baru cari aku... bile da senang sepak2x je aku nie erk.........
atleast tuhan da balas ape yg dy buat kat aku...

ibu ezham da penah dgr aku nanges pasal nie... but ezham tu memg ego..
sampai aku tipu mak aku sndri yg aku yg mintak pisah n then dy salah kan aku...
aku xnak cite kan hal sebenar kat mak...
aku tau dia xpecaya kat aku..

so, give me strength to build new life...
susah aku nak time laki len selen ezham..
siyes li...
sesiape yg bejaya bukak hati  nie..
i wish u gud luck to take me for his life..
siape??? aku seendri pun tak tau....
yang penting beriman... n ag baek dari dy...
insyaallah.....................

0 comments:

Post a Comment